Orange 2


Naho a Kakeru mají konečně chvilku pro sebe a postupně jeden v druhém nalézají stále větší zalíbení. Jenže tajemné dopisy přicházejí stále dál a ať se Naho snaží sebevíc, vypadá to, že budoucnost se jen tak nezmění. Existuje vůbec způsob, jak Kakerua zachránit...?

 

Dopisem to začalo ale rozhodně nekončí. Nebo aspoň zatím ne. Dneska tu mám pro vás recenzi na další svazek Orange, ale to už jste určitě poznali z názvu.


Jak už víme z prvního svazku, hlavní hrdinka Naho obdrží dopis od svého budoucího já, které ji chce varovat před určitými událostmi, kterým může možná zabránit. Naho mu z počátku moc nevěří, ale pak se dopisem začne řídit. 


V druhém volume Naho stále obdržuje dopisy a začíná chápat, jak jim naslouchat a snaží, co nejlépe budoucí tragédii zabránit. Tím zde pozorujeme určitý vývoj vztahů v naší hlavní partě. Největší prostor zde dostává Naho a Kakeru, což je dost pochopitelné, ale trošku mě zamrzelo, že tento díl je hlavně o rozvoji jejich vztahu a nedostali jsme více nových informacích k dopisům. Ale abych úplně tomuto volume nekřivdila, na konci zjišťujeme jednu velmi důležitou a zlomovou informaci. Ale abyste zjisti, co je to za informaci, tak si musíte přečíst toto volume.  #nospoilers

Shrnutí: 

Orange 2 se mi opět dost líbilo a je škoda, že takové mangy u nás nevychází ve větším počtu. A teď si asi říkáte, proč jsem dala 3,5-4 hodnocení, když se mi manga líbila. Bylo tam na za mě moc romantiky (Ano, vím, že to k tomuto žánru patří, ale stejně). A jak už jsem zmínila výše, tak mi tam chybělo více těch informací. Přesto vám můžu druhé volume plně doporučit, protože vidím, že tato manga má stále velký potenciál a je to vážně milá záležitost, ale i citová jízda. Takže doufám, že se do této mangy pustíte a bude se vám líbit.

Hodnocení: 3,5-4/5














A na závěr chci poděkovat Nakladatelství Crew za zaslání recenzního výtisku.

Komentáře