Ateliér špičatých klobouků 1

Coco se od malička toužila stát čarodějkou, jenže k tomu jsou potřeba vrozené schopnosti. Dívce tudíž nezbývá než snít a vést poklidný život po matčině boku. Všechno se změní, když do vesnice přijede čaroděj a dívka ho spatří při provádění magického rituálu. Snaží se ho napodobit, jenže netuší, jaké následky může mít neodborně provedené kouzlo...

 

Konečně je to tady.  Ateliéru jsem se naprosto nemohla dočkat. Kouzla, kreslení a ta kresba, to jsem si přece nemohla nechat ujít.
Příběh vypráví o malé holčině Coco, která miluje kouzla a od malička se chtěla stát čarodějkou. Avšak lidi nemůžou čarovat, pokud se s mocí nenarodí. Tedy to si myslela. Jednoho dne přijede do její vesnice čaroděj a Coco ho spatří u čarování. A to změní úplně vše. 

Po čarodějově odchodu se ho Coco snaží napodobit a povede se jí provést několik kouzel, které se nachází v její tajemné obrázkové knížce, kterou ji někdo dal, když byla malá. A tak si zadělá na velké problémy.  No a na naši scénu se opět vrací čaroděj Qifrey, který Coco chce zastavit, ale přijde částečně pozdě. A protože Coco umí celou tu knihu nazpaměť, dostává šanci napravit svoji chybu a Qifrey ji bere do učení k němu do ateliéru.


Shrnutí:

Ateliér špičatých klobouků je milá, roztomilá, trošku naivní manga, která má co nabídnout. První volume je samozřejmě seznamovací, ale já se u něj rozhodně nenudila a dokonce myslím, že jsem snad lepší mangu ještě nečetla, ale nechci úplně předbíhat, když jsem četla zatím jen 1. volume a ještě tu nemáme konec tohoto úžasného roku.

Velmi se mi líbilo spojení kreslení a magie, protože se to moc často nevidí. A asi po sto páté musím vypíchnout kresbu.
Tuto mangu můžu jen doporučit a doufám, že se vám bude líbit.


Hodnocení: 5/5

A já děkuji Nakladatelství Crew za zaslání recenzního výtisku.

 




Komentáře