Orange 1

 


Šestnáctiletá Naho Takamija z malebného města Macumoto si žije docela obyčejně – chodí do školy, baví se s kamarády a připravuje se na budoucnost, kterou si samozřejmě maluje trochu narůžovo. Jednoho dne však její poklidně plynoucí život převrátí naruby jediný dopis, a nejen tak ledajaký! Píše jí totiž její budoucí, o deset let starší já, které si přeje, aby si Naho jednoho dne nemusela vyčítat ty samé chyby...


Máme tu po dlouhé době recenzi na mangu. Jedná se o první díl ze série, kterou si v Česku pod křídla vzalo Nakladatelství Crew.


Na mangu jsem nesáhla asi od února, takže to byla příjemná změna a myslím, že jsem si nemohla vybrat lépe. O Orange jsem si nic nezjišťovala, a tak jsem nevěděla do čeho jdu a co očekávat. Ale vyplatilo se to. Mangu jsem měla tak do 15 minut přečtenou a hned po dočtení mi bylo jasné, že budu potřebovat i další svazek.


Nejedná se o klasickou shõjo mangu. Sice tu máme klasické školní prostředí a i romantiku. ALE!!! Příběh má dvě stránky. Jednu – oddechovou, žádné extra akce a druhou – napínavou, s očekáváním, jak se hlavní hrdinka rozhodne a co udělá. Protože jak už jste se z anotace mohli dozvědět, tak hlavní hrdinka Naho dostane dopis od svého budoucího já a má se vyhnout určitým chybám nebo je rovnou napravit. A to je to zajímavé zde, to tomu dodává tu šťávu.

U hlavní hrdinky Naho mám trošku smíšené pocity, na jednu stranu ji chápu, ale občas mám chuť ji proplesknout. Ale jinak nemám s postavami žádný problém a velmi se mi zamlouvají.

No a musím vůbec ještě u mě dodávat, že se mi nejvíce líbila opět kresba? Myslím že ten, kdo mě zná to čekal. Kresba je zde opravdu povedená a mám ráda mangy s tímto stylem. Dříve jsem ho docela dost používal u svých obrázků, ale to už je taky doba.

Orange vám velmi doporučuji a doufám, že vás případně zaujme a bude se líbit. Jedná se o krásné pohodové čtení, které vás může i dojmout nebo rozbrečet. Dlouho jsem nečetla mangu s takovým potenciálem a těším se až do ruky dostanu další svazek.


Hodnocení 5/5

No a nakonec chci poděkovat Nakladatelství Crew za zaslání recenzního výtisku.


Odkaz na e-shop 



Komentáře