Dobrodruh Timo

 


Velká cesta! Tajemné obludy! Magičtí přátelé! Fantastické bytosti! Obrovské tajemství!

A všechno to začíná jednou obyčejnou cestou do lesa.

Timo je kluk žijící v malé vesnici uprostřed divočiny a má jeden velký problém. Přečetl všechny dobrodružné knížky, které kolem jsou. Zbývá mu jediná možnost. Jít a prožít si jedno velkolepé dobrodružství sám.

Jenže když vstupuje do lesa, ani netuší, co ho tam všechno čeká. Jaká podivná zvířata a nebezpečí tam na něj číhají… a že na konci bude čelit něčemu velmi mocnému a ničivému.

Možná bude mít víc dobrodružství, než by si přál.

Dobrodruh Timo je komiks určený pro mladší čtenáře, ale já si myslím, že neurazí i starší. Čtení jsem si neskutečně užívala a určitě si po nějaké době tento komiks hodlám znovu přečíst. Příběhem mi připomínal mojí oblíbenou Hildu a kresbou film Píseň moře, takže jsem hned věděla, že se mi příběh bude líbit.

Jak už název napovídá, příběh vypráví o malém Timim, který hrozně rád čte a chce se stát dobrodruhem a zažít dobrodružství. A co ho k tomuto vede? Timo totiž velmi rád čte, ale bohužel už přečetl všechny dobrodružné knihy ve vesnici, a tak mu nezbylo nic jiného než jít na opravdové dobrodružství. Všechny své zážitky a poznatky si kreslí/zapisuje do deníčku, díky kterému se dozvídáme více o světě a o tom, co Timo prožívá. V půlce své cesty potkává Brulfa a to naprosto změní Timovo putování.


Hodnocení 5/5


Shrnutí:

Teď bych vám asi měla říct, co se mi na tomto komiksu líbí nejvíce... Ale je to zatraceně těžké, protože 

jsem nenašla na tom to komiksu žádnou chybu a já si ho určitým stylem zamilovala, úplně stejně jako Hildu a ostatní dětské knížky, které vlastním. A hrozně doufám, že se o tomto komiksu dozví více lidí. A samozřejmě, co bych to byla za správnou bookstagramerku, kdybych po dočtení tohoto komiksu neprolezla sociální sítě a nevyhledala si autora a ilustrátora. Díky tomu jsem zjistila, že je i další díl Tima a hrozně doufám, že pokračování bude taky přeloženo a vydáno.

Tima vám rozhodně doporučuji, hlavně pokud máte rádi Hildu, chcete si přečíst něco roztomilého, nebo máte děti. Já zrovna o víkendu hlídala, a tak jsem zkusila Tima ukázat naší Emče a knížka se jí dost líbila a chtěla by si jí příště půjčit.

A nakonec bych chtěla poděkovat Nakladatelství Crew za zaslání tohoto recenzního výtisku.


Komentáře