Catwoman: Ve svitu Měsíce

Selina Kyleová je tvrdší, než sama tuší. Patnáct let snášela řetěz špatných známostí své matky. Když se Dernell, matčin současný vyvolený, ukáže krutější než všichni ostatní, Selina přehodnotí svůj vztah k domovu. Žádným způsobem nedokáže sdílet střechu nad hlavou s Dernellem. A protože Dernell se nikam nechystá, musí jít Selina.

Mám tu pro vás další recenzi na komiks ze série DC Ink, jedná se o Catwoman.

Tentokrát jsem se držela tipu, který jsem vám minule doporučila a nekoukala jsem na žádné filmy, ani si nehledala informace k naší hrdince. A můžu říct, že jsem byla s komiksem dost spokojená a četl se opravdu dobře.

Opět se jedná o YA komiks a je to tedy druhá kniha série DC Ink, která se snaží přiblížit komiksy i mladšímu publiku. Příběh je stále jednoduší, stejně jako u Mery. Ale přesto byl o dost zajímavější a probíralo se v něm důležité téma domácího násilí, což přidalo příběhu dost hloubku a mohli jste hrdinku více poznat, případně si k ní vytvořit nějaké menší pouto, i když je to u jednodílného komiksu těžší, ale jde to.

Hlavní hrdinka Selina mi byla dost sympatická, i když jsem občas její chování nechápala, ale tak je to puberťačka s dost těžkým dětstvím. Vedlejší postavy vás taky rozhodně nezklamou. Já si dost oblíbila Yanga a Bruce.

A jak mám u komiksů zvykem, chtěla bych vypíchnout kresbu hlavně tady, protože mi sedla o dost víc než styl, kterým byla dělaná Mera. Teď to asi vypadá, jako kdybych Meru neměla ráda a komiks se mi nelíbil, ale tak to rozhodně není (viz moje recenze), ale prostě je tu neskutečně vidět to zvedání kvality a taky se mi líbí, že každou knihu, dělá někdo jiný. Kresba má modro fialový nádech a tentokrát zde nenajdeme žádný výrazný prvek jinou barvou, ale zase tu máme větší propracovanost u pohybu a můžu říct, že to stínování je naprosto peckové.

Hodnocení: 4/5

Shrnutí

Knížka mě rozhodně mile překvapila a chvílí jsem uvažovala i nad pěti hvězdami, ale nakonec jsem se rozhodla pro čtyři. Velkým plusem je opět pevná vazba, a že se zpracování vazby nezměnilo, takže knížky vedle sebe v poličce krásně sedí. Určitě bych komiks opět doporučila začátečníkům, ale pokud po něm kouká i nějaký znalec či jen vášnivý čtenář komiksů, tak to může zkusit, aspoň kvůli kresbě. Na konci byla opět zmíněna další knížka, která vyjde a tentokrát nezaujala kresba, ale autorka, tak jsem zvědavá, co nás čeká příště. Ale jelikož má vyjít až v květnu, tak máte dost času sáhnout, jak po Meře tak po Catwoman.


Příjemné čtení přeji!

Komentáře