První příspěvek aneb kdo jsem

Takže zdravím a vítám vás na mém blogu.
Tuším, že zde budou převážně lidi, kteří mě znají přes instagram, ale kdyby se zde našel človíček, který neví, kdo jsem, představím se.
Jsem obyčejná holčina, která miluje čtení a cca před rokem něco jsem si založila bookstagram.  S čtením jsem začala už jako malá, ale větší zájem o knihy jsem získala až v šesté třídě, takže puberta.
Co se týká knih, čtu převážně fantasy a sci-fi, ale občas zabruslím i k jiným žánrům. Preferuji spíše knihovny a půjčování knížek, ale co bych to byla za knihomola, kdybych neměla aspoň jednu pořádně narvanou knihovnu doma. Snažím se být více aktivní a komunikovat s ostatními, takže jsem k zastižení i na různých knižních akcích, jinak jsem převážně introvert.
Svět knihy 2019

A teď asi jedna z těch důležitějších věcí a to, co čekám od tohoto blogu, co sem budu přidávat a na co se můžete těšit, pokud se s blogem naučím.
Chtěla bych se hodně procvičit v psaní, takže určitě očekávejte nějaké recenze. Také si myslím, že by bylo dobré něco jako žebříčky a oblíbenosti, aby jste mě mohli trošku víc poznat. Ale jinak vám ze začátku nebudu nic slibovat, protože vůbec netuším, jak co budu stíhat a zvládat.

A toto je asi vše. Takže já se s vámi loučím a doufám, že to tímto příspěvkem hned neskončí a uvidíme se u dalšího. 
Vaše Procházka mezi řádky- Monča

Komentáře